София се представи като целогодишна туристическа дестинация на 42- то издание на международното туристическо изложение в Белград

Туристическото изложение в Белград се проведе в периода 20 -23 февруари 2020 г. Това е най-голямото и най-значимото събитие, посветено на туризма в Република Сърбия. През 2020 г. в него участваха повече от 700 изложители от над 40 страни. Страна-партньор на тазгодишното издание беше Египет, а то премина под мотото  “Put pod noge !”

Оправдаха се очакванията на организаторите за рекорден брой посетители, който е надхвърлил 70 000 души. Едновременното провеждане в залите на изложбения център на още три  изложения: на вино - BeoWine Fair, на сувенири -Visit Serbia” Souvenir Fair и „HORECA–equipment fair“- за хотелско и ресторантско оборудване, допринесе и за значително по-голямата посещаемост на туристическото изложение.

София ежегодно представя своя туристически продукт на този форум. Подчертан беше интересът на посетителите към поклоннически пътувания, културно- историческото наследство, новите атракции в столицата и възможностите за шопинг туризъм. Информационният деск на София беше част от българския национален щанд, на който бяха представени още пет общини, както и няколко спа хотела. Атрактивната визия на щанда и  ефектната анимация успяха да привлекат вниманието на посетителите.

Дескът на София беше посетен от Н.Пр. Радко Влайков – извънреден и пълномощен посланик на Р. България в Р. Сърбия и от ръководителя на Службата за търговско-икономически отношения – г-н Александър Ангелов. Те, както и всички посетители,  оцениха като голямо предимство за София предлагането на рекламно-информационни материали на сръбски език. В поредица от срещи с представители на Туристическата организация на Белград, на медии, туроператори бяха обсъдени възможности за активизиране на сътрудничеството между София и Белград с цел привличане на по-голям брой туристи.