Отдел "Административно-правна, финансова и стопанска дейност"

    Туристически информационни
    центрове на Столична община


    ОТДЕЛ "Административно-правна, финансова и стопанска дейност"

    Отдел „Административно-правна, финансова и стопанска дейност” /АПФСД/   осъществява дейността си въз основа на Правилника за организация на дейността на ОП „Туризъм“, приет с Решение № 957/11.10.2007г. на Столичен общински съвет /СОС/ изменен с Решение № 555 от 11.09.2014 г. на СОС. Отделът осъществява дейностите, свързани с административно–правно обслужване, управление на финансите, счетоводството, стопанската дейност и деловодството.

    Отдел „АПФСД” извършва следните дейности:

    • Отговаря за правилната организация на счетоводството и отчетността на Предприятието
    • Съставя проекти за Бюджет за съответната година;
    • Осъществява финансово - счетоводното обслужване на административните звена;
    • Подпомага директора и ръководителите на отдели за правилното и законосъобразно използване на финансовите ресурси и за предотвратяване на разхищения на стоково – материални ценности;
    • Отговаря за стопанисването и управлението на собствеността, предоставена от Столична община;
    • Упражнява контрол по опазване на движимото и недвижимото имущество, предоставено от СО, като извършва инвентаризация, съгласно закона за счетоводството;
    • Планира, осъществява и контролира извършването на текущи и основни ремонти и поправки на дълготрайни материални активи;
    • Организира и осъществява цялостното материално-техническо снабдяване на Предприятието с техника, консумативи и инвентар;
    • Организира съхранението на счетоводния и общ архив;
    • Участва в подбора на служителите и оформя документи за трудовите правоотношения, образува, води и съхранява трудовите досиета на работещите;
    • Оформя документи, следи за извършване на задължителните контролни прегледи, свързани с трудовата медицина за служителите на Предприятието;
    • Изготвя длъжностните разписания, поименните щатни разписания, длъжностните характеристики и работните заплати на персонала на Предприятието;
    • Осигурява правно и нормативно обслужване на Предприятието;
    • Изготвя и съгласува договори, по които Предприятието и страна;
    • Води отчетност и осигурява информация за входящата и изходящата кореспонденция;
    • Организира внедряването, поддръжката и обновлението на информационните и комуникационни средства и технологии, база данни, единна система за туристическа информация и Общински туристически регистър;
    • Събира такса "Категоризация";
    • Изготвя справки за Столична община и Министерство на финансите, свързани с разходване на бюджета по сметки и параграфи;
    • Организира и осъществява материално-техническото обслужване на Предприятието, ремонта, абонаментното поддържане и текущата поддръжка на материалната база.
    • Осъществява вътрешния одитен контрол по ISO 9001:2008 .

    Банковата сметка, на която може да се заплати такса „Категоризация”, съгласно чл. 129, ал. 1, т. 9 от Закона за туризма е: BG 97 SOMB 91303128142202 – ОБЩИНСКА БАНКА