ОБЩА АДМИНИСТРАЦИЯ
Общата администрация осъществява дейността си въз основа на Правилника за организация на дейността на ОП „Туризъм“, приет с Решение № 957/11.10.2007г. на Столичен общински съвет /СОС/ изменен с Решение № 555 от 11.09.2014 г. на СОС. Отделът осъществява дейностите, свързани с административно–правно обслужване, управление на финансите, счетоводството, стопанската дейност и деловодството.
Общата администрация извършва следните дейности:
- Отговаря за правилната организация на счетоводството и отчетността на Предприятието
- Съставя проекти за Бюджет за съответната година;
- Осъществява финансово - счетоводното обслужване на административните звена;
- Подпомага директора и ръководителите на отдели за правилното и законосъобразно използване на финансовите ресурси и за предотвратяване на разхищения на стоково – материални ценности;
- Отговаря за стопанисването и управлението на собствеността, предоставена от Столична община;
- Упражнява контрол по опазване на движимото и недвижимото имущество, предоставено от СО, като извършва инвентаризация, съгласно закона за счетоводството;
- Планира, осъществява и контролира извършването на текущи и основни ремонти и поправки на дълготрайни материални активи;
- Организира и осъществява цялостното материално-техническо снабдяване на Предприятието с техника, консумативи и инвентар;
- Организира съхранението на счетоводния и общ архив;
- Участва в подбора на служителите и оформя документи за трудовите правоотношения, образува, води и съхранява трудовите досиета на работещите;
- Оформя документи, следи за извършване на задължителните контролни прегледи, свързани с трудовата медицина за служителите на Предприятието;
- Изготвя длъжностните разписания, поименните щатни разписания, длъжностните характеристики и работните заплати на персонала на Предприятието;
- Осигурява правно и нормативно обслужване на Предприятието;
- Изготвя и съгласува договори, по които Предприятието и страна;
- Води отчетност и осигурява информация за входящата и изходящата кореспонденция;
- Организира внедряването, поддръжката и обновлението на информационните и комуникационни средства и технологии, база данни, единна система за туристическа информация и Общински туристически регистър;
- Събира такса "Категоризация";
- Изготвя справки за Столична община и Министерство на финансите, свързани с разходване на бюджета по сметки и параграфи;
- Организира и осъществява материално-техническото обслужване на Предприятието, ремонта, абонаментното поддържане и текущата поддръжка на материалната база.
- Осъществява вътрешния одитен контрол по ISO 9001:2008 .
При подаване на заявление за категоризиране се дължи такса, съгласно чл. 69, ал. 3 от Закона за туризма и Тарифа за таксите, които се събират по Закона за туризма, приета с ПМС №355 от 15.12.2016г. /обн. дв бр. 102 от 23.12.2016г., в сила от 23.12.2016г./
Платежното нареждане е неразделна част от документите за категоризация и в него като основание за плащане трябва да бъде записано, че се заплаща такса категоризация, както и вида и капацитета, за които се кандидатства.
Банкова сметка, на която трябва да се заплати такса „Категоризация”:
IBAN: BG 97 SOMB 91303128142202
BIC: SOMBBGSF
ОБЩИНСКА БАНКА АД