Директорът на ОБЩИНСКО ПРЕДПРИЯТИЕ "ТУРИЗЪМ" официално декларира ПОЛИТИКАТА ПО КАЧЕСТВОТО, която е огласена, разбрана, прилагана и поддържана на всички равнища в организацията.
ПОЛИТИКАТА ПО КАЧЕСТВО НА ОБЩИНСКО ПРЕДПРИЯТИЕ "ТУРИЗЪМ" Е НАСОЧЕНА КЪМ ПОСТИГАНЕ НА ВИСОКО КАЧЕСТВО В УПРАВЛЕНИЕТО НА ПРОЦЕСИТЕ ПО РЕГИСТРАЦИЯ, КАТЕГОРИЗАЦИЯ И ОТЧЕТ НА ТУРИСТИЧЕСКИ ОБЕКТИ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА СОФИЯ; ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ КОНТРОЛ ПО СПАЗВАНЕ НА ЗАКОНА ЗА ТУРИЗМА И ДРУГИТЕ НОРМАТИВНИ АКТОВЕ В ТАЗИ ОБЛАСТ, ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ НА ТУРИСТИТЕ, КОНТРОЛ ВЪРХУ КАЧЕСТВОТО И РЕКЛАМА НА ТУРИСТИЧЕСКИЯ ПРОДУКТ НА ТЕРИТОРИЯТА НА СТОЛИЧНА ОБЩИНА, ОТГОВАРЯЩИ НА ИЗИСКВАНИЯТА НА КЛИЕНТИТЕ И НОСЕЩИ МАКСИМАЛНА ПОЛЗА НА ОРГАНИЗАЦИЯТА И НА НЕЙНИТЕ ЗАИНТЕРЕСОВАНИ СТРАНИ.
За ефективното провеждане на ПОЛИТИКАТА ПО КАЧЕСТВО, Ръководството определя следните стратегически цели по качеството:
За реализиране на тези цели и задачи, с решение на Ръководството, в ОБЩИНСКО ПРЕДПРИЯТИЕ "ТУРИЗЪМ" е разработена, внедрена и се поддържа Система за управление на качеството, съответстваща на международния стандарт ISO 9001:2008, както и на нормативните актове и документи, и поема ангажимент за внедряване, непрекъснато подобряване и развитие на тази система с активното съдействие и участие на ръководния и изпълнителски персонал.